Dualprocesorovy server a linux

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Duben 4 09:14:24 CEST 2002

Blasko na vuje.sk wrote:

> zalezi od typu clustru. na niektore nie (mosix) na ine ano (nespomeniem si ktori to je)
>
> P.S. casto spominam mosix nie preto ze bi bol tak bombasticky ale ako jediny cluster ho poznam
> troska viac ako ine o ktorich viem ze len existuju.

Kdyz jsem jen tak koukal na MOSIX, tak to je jen v podstate nadtavba,
co delo to, ze spustm program na pocitaci co mi padne pod ruku a on
se pripadne presune jinam, pokud je nekde min vytizeny stroj.
Samozrejme to nepresouva veci pouzivajici IPC a je problem
s otevrenymi soubory, protoze pro I/O operace je uloha vracena na
pocitac kde byla spustena, takze pokud uloha pouziva hodne I/O
operaci, tak ji to muze dost brzdit.
Pokud mam ulohu, co se pusti a ona pak nekolik tydnu neco pocita,
tak si ji klidne muzu sam spustit na komplu na kterem nic nebezi. :-)

	Majkl