Wvdial, ma s tim nekdo zkusenosti?

Tomas Lada Lada na bitservis.cz
Čtvrtek Duben 4 09:03:57 CEST 2002

Dobry den
asi pred mesicem jsem ho zkousel rozchodit.
Konfigurace je trivialni, staci nastavit /etc/wvdial.conf, kde jsem tusim
menil akorat tel. cislo
username a password. Vse chodilo okamzite. Jinak muzete zkusit vytocit
treba pres minicom.
S pozdravem
                     Tomas Lada

                    Zbynek Houska
                    <zbynh na seznam        Komu:      linux na linux.cz
                    .cz>                 Kopie:
                                         Předmět:        Wvdial, ma s tim nekdo zkusenosti?
                    04.04.2002
                    00:42
                    Odpovězte
                    prosím
                    uživateli
                    linux

Dobry vecer,

dekuji za doporuceni. Wvdial jsem vyzkousel a dostavam tuhle chybovou
hlasku:

-> WvDial: Internet dialer version 1.41
--> Initializing modem.
--> Sending: ATZ
ATZ
OK
--> Sending: ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS=0
ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS=0
OK
--> Modem initialized.
--> Configuration does not specify a valid phone number.
--> Configuration does not specify a valid login name.
--> Configuration does not specify a valid password.

Nechapu kde je problem, protoze on se ani nezkusi pripojit na internet.
Ziji v Norsku a zde pouzivame 12 mistna tel. cisla na pristup k internetu a
ZADNEM pripade neco jako "area code", to tu neni vubec - tusim, ze se
podobna
revoluce chysta i u Telecomu.
Takze muj problem je jak nastavit wvdial aby prekousal i tahle cisla.
Manual
jsem samozrejme cetl, tak prosim nekamenovat, ale nejak to nechapu.
Dik
Zbynek

--
The amount of real leisure a