CBQ,HTB - obecny dotaz

Čtvrtek Duben 4 09:34:45 CEST 2002

David Trcka wrote:

> To si nedovedete predstavit spravne - AFAIK tohle jeste nikdo
> nezprovoznil.

	Jinymi slovy, tato konfigurace:

ISP	 +------+
---->eth0|router|eth1----> sit A
	 |	|
	 +------+

A ji podobne nelze v Linuxu resit v pripade, ze linka k ISP je X,
ucastnici siti A a B maji X/2 a toto pasmo maji garantovano s tim, ze v
pripade nevyuziti celeho X muze ucastnik jedne ze siti vyuzit celou
kapacitu - proste klasicke pujcovani pasma...

Samozrejme, jiz drive je mi znama kaskada 2 pocitacu, kdy prvni dela
pouze shapping a druhy routing, ale...'-)

Ja jsem mel prave za to, ze presne toto resi HTB od Devery a je to
duvod, proc vlastne HTB vzniklo, nicmene tuto konfiguraci neprovozuji,
tudiz se mohu setsakramentsky mylit a v tom pripade jsem v pr...

BTW Popsana situace se v mnoha mistech v CR pravideln opakuje, reseni
vsak v pripade, ze HTB neni pomocnik neznam, vi nekdo?