via KT 133A & lm_sensors

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Čtvrtek Duben 4 09:50:49 CEST 2002

Zdravim,
    mam desku Microstar s chipsetem VIA KT133A. Pokousim se rozchodit
lm_sensors z distribuce mdk 8.2 (zatim se mi nechce kompilovat si
vlastni ze zdrojaku) detect_sensors mi neco vyhodi. Zavedu moduly o
ktere si pise a udelam v modules.conf patricny alias.
prikaz sensors mi vypise 4 radky informaci ale nikde nejsou videt info o
teplote a otackach.

Mate nekdo zkusenosti s danym chipsetem - daji se z nej vytahnout i
informace o teplote procesoru a otackach?

Pod woknama ty informace jdou vytahnou nejakym programkem od vyrobce
desky (prekvapive).

Podle informaci na webu http://www.via.com.tw/en/apollo/KT133A.jsp by
dany chipset mel pouzivat South Bridge VT82C686B (lspci ho hlasi), ktery
je psany mezi podporovanymi.

diky
   KLoK