RE: Konfigurace sendmail pro předání pošty na jiný SMTP server

ArtComp - Petr Lorenc petr.lorenc na artcomp.cz
Čtvrtek Duben 4 12:02:08 CEST 2002

To jsem byl ale opravdu mimo. Nechal jsem se unést tím, že v případě, kdy
jsem tam měl domena.cz, tak pošta odeslana např od roota měla jako
odesilatele root na domena.cz. Když tam dám linux.domena.cz tak je odesilatel
root na linux.domena.cz.

Jak tedy dosáhnout toho, aby e-maily odcházely vedormátu jmeno na domena.cz a
ne jmeno na linux.domena.cz?

Petr