Re: Jak odeslat soubor jako přílohu? RH 7.2

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Duben 4 16:17:05 CEST 2002

On Thu, 4 Apr 2002, Bretislav Duda wrote:

> At hledam mutt na root.cz jak hledam , nic jsem nenasel. Hledam spravne?

hledejte metasend a najdete clanek: http://www.root.cz/clanek.phtml?id=54
s nazvem: Neinteraktivní odesílání příloh emailem

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..