Jak odeslat soubor jako přílohu? RH 7.2

Pátek Duben 5 13:39:15 CEST 2002

Milan Kerslager píše:

> mutt -a priloha1 -a priloha2 -s Predmet cil na adr < /dev/null
>
> ...a cenu za nadbytecne echo vyhrava... :-)
	To není fér, echo je věstavěný příkaz bashe, to je úplně jiný případ
než nadbytečný cat :-). Navíc je pak zápis o dost kratší. A tělo dopisu
obvykle nějaké bude...
echo "Posilam slibene prilohy." \
| mutt -a priloha1 -a priloha2 -s Predmet cil na adr

	Hlavně jsem předpokládal, že původní tazatel projeví aspoň minimální
snahu, a ne že opíše příkaz a do konference vrátí chybovou hlášku.