CBQ pro urcite porty - omezeni smtp a pop3 (fwd)

Martin Devera devik na cdi.cz
Čtvrtek Duben 4 16:45:32 CEST 2002

To je divny. I s HZ=100 my to melo slapat perfektne. Popiste mi
1) konfiguraci testbedu (hw, routery, typ generatoru a merice)
2) pokud muzete prilozte vypisy tc -s -d qdisc show ethX
   a tc -s -d class show dev ethX v dobe kdy se to nechovalo
   adekvatne

Obvykle je to zpusobeno nespravnym nastavenim - uz dlouho
jsem nenarazil na realny bug ...
Pomoci vestaveneho debug rezimu se to da vzdy odladit a najit
co je pricinou ...
devik