winbind - PAM problem - VYRESENO

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Duben 11 10:29:41 CEST 2002

Tak uz jsem to vyresil.

Jedna vec byla radky tam patrily a druha vec (kde byl prave ten
problem): PORADI zaznamu. Postacujici podminky (sufficient) musi
byt napsany PRED pozadovanymi (required). Takze napr. /etc/pamm.d/sshd
ted vypada a funguje:

auth       sufficient   /lib/security/pam_winbind.so
auth       required     /lib/security/pam_stack.so service=system-auth
auth       required     /lib/security/pam_nologin.so
account    sufficient   /lib/security/pam_winbind.so
account    required     /lib/security/pam_stack.so service=system-auth
password   required     /lib/security/pam_stack.so service=system-auth
session    required     /lib/security/pam_stack.so service=system-auth
session    required     /lib/security/pam_limits.so
session    optional     /lib/security/pam_console.so

V obdobnem duchu jsem upravil vlock, xserver, xdm, xlock a xscreensaver.

Jak jsem rikal minule, PAMu moc nerozumim, kdyby tam nekdo videl diru,
prosim mailnete mi.

Dik,
--
Martin Proks