Apache mod_rewrite : tolower

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Duben 5 10:09:15 CEST 2002

Preji krasny den !

Ve firme pouzivame intranet. Je to spachane pomoci M$ FrontPage a je umisten na NW
souborovem serveru (aby byl pristupny i pro disklesy)

Ted bych chtel rozchodit kopii i na linuxu/Apachi, ale narazil jsem na problem.
Jednotlive soubory maji nazvy jen z malych pismen, ale odkazy jsou vselijak. Maly
priklad :

 - pritom existuje soubor "euro.htm". Jak se da Apache premluvit, aby hledal odkazy
"case unsensitive", resp. aby prevadel odkazy na mala pismena (coz bude nejspis
schudnejsi) ?

Zkousel jsem aktivovat mod_rewrite, ale nejak to nedopadlo. Zadal jsem (podle prikladu
na http://httpd.apache.org/docs-2.0/misc/rewriteguide.html)

    RewriteEngine       on
    RewriteLog          logs/intranet-rewrite.log
    RewriteLogLevel     5
    RewriteMap          lowercase       int:tolower
    RewriteCond         ${lowercase:%{HTTP_HOST}|NONE}  ^(.+)$

Prohlizec ale stale hlasi chybu ("The requested URL /Euro.htm was not found on this
server"), v logu se objevuje :

...(2) init rewrite engine with requested uri /Euro.htm
...(1) pass through /Euro.htm

Takze o prevod se pokusi, ale neudela ho.

RH 7.0 + upd, Apache-1.3.19-5. Diky za nakopnuti.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s