Minimalni konfigurace tiskarny

houstek na karlin.mff.cuni.cz houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Duben 5 10:03:25 CEST 2002

Omlouvam se za dotaz na problem, ktery bych asi casem vyresil sam, ale
reseni specha a me jde zkoumani dost pomalu.

Mam k samba serveru pripojit tiskarnu (HP LaserJet 1200 series), na kterou
se bude tisknout vyhradne z windows stanic. Takze potrebuju na tom samba
serveru tu tiskarnu nakonfigurovat pouze jako raw, zadne filtry,
(ghostscript tam ani neni nainstalovany). Chtel bych pouzit lprng, ale
kdyz jsem se zacal prohrabavat soubory, ktere na jinem pocitaci vytvoril
lprng-tool, tak jsem z toho moc moudry nebyl.

Co vsechno musim udelat, aby to fungovalo? Nakonfigurovat sambu umim.
BTW slo by nejak pocitat, kolik jaky user vytisknul stranek?

-- Honza Houstek