HP Deskjet 720c a ovladace pro Win pod sambou

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Pátek Duben 5 10:43:58 CEST 2002

Zdravim vsechny,
zkusil bych preformulovat dotaz, na ktery mi nikdo neodpovedel.

Potreboval bych donutit SAMBU, aby mi pro WIN klienty poskytovala
spravne ovladace. Mam to rozchozene pro HP LJ 1200, to je v pohode.

Problem s DJ 720c je v tom, ze jsem nikde nenasel inf soubor,
tato tiskarna se instaluje pres tri diskety a tam zadny inf neni.
Tj, kdyz si kliknu na sdilenou DJ 720c na samba serveru
a chci si nainstalovat ovladac -WinNT samozrejme inf, ktery ja nemam .

Nevi nekdo nahodou, jak to vyresit.

Dekuji, Jarek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.