HP Deskjet 720c a ovladace pro Win pod sambou

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pátek Duben 5 09:55:03 CEST 2002

Dne pá 5. duben 2002 10:43 jste napsal(a):
> Zdravim vsechny,
> zkusil bych preformulovat dotaz, na ktery mi nikdo neodpovedel.
>
> Potreboval bych donutit SAMBU, aby mi pro WIN klienty poskytovala
> spravne ovladace. Mam to rozchozene pro HP LJ 1200, to je v pohode.
>

> Problem s DJ 720c je v tom, ze jsem nikde nenasel inf soubor,
> tato tiskarna se instaluje pres tri diskety a tam zadny inf neni.
> Tj, kdyz si kliknu na sdilenou DJ 720c na samba serveru
> a chci si nainstalovat ovladac -WinNT samozrejme inf, ktery ja nemam .
>
> Nevi nekdo nahodou, jak to vyresit.
>
> Dekuji, Jarek

Nezkousel jste se spustit primo z diskety *.exe( install, setup) soubor a pak
to teprve nastavovat jako sdilenou, sitovou tiskarnu?
Druha moznost: sehnat ovladace na inetu napr. googlem,
http://www.hp.com/cposupport/swindexes/dj720c_swen.html
--
Daktari
Debian Linux