Divna zavislost balicku v Deb. SID

Petr Kucera xkucera na informatics.muni.cz
Pátek Duben 5 09:49:55 CEST 2002

Dobry den,

	prosim Vas, ja jsem si zkousel nainstalovat Debian SID, co jsem stahl
z ftp.debian.cz (primo image pro paleni). Vim, ze je to unstablek, takze se
nemam divit tomu, kdyz neco nefunguje uplne tak, jak by to fungovat melo, ale
trapi me, ze si nemohu nejak nainstalovat cslatex nebot zaroven zavisi, tusim
ze, na tetex-bin a zaroven je s nim konfliktni. Dale pri instalaci xserver-svga
nastala nejaka chyba ve fazi postinst (u jinych xserveru to bylo bezproblemove)
a jeste nejde nejak spustit xf86setup ze starsich distribuci a v SID nova verze
neni. Je misto toho neco jineho?

	Dokaze mi nekdo poradit, v cem by mohla byt chyba a jak ji obejit?

		Dekuji.

			S pozdravem Petr Kucera.

P.S. Kdyz jsem zkousel instalovat SID na holy pocitac, tak cesty nebyly uplne
v poradku. Tusim, ze hledal soubor Release v dists/potato/... misto
dists/sid/....