Divna zavislost balicku v Deb. SID

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Pátek Duben 5 10:10:16 CEST 2002

On Fri, Apr 05, 2002 at 09:49:55AM +0200, Petr Kucera wrote:

> 	prosim Vas, ja jsem si zkousel nainstalovat Debian SID, co jsem stahl
> z ftp.debian.cz (primo image pro paleni). Vim, ze je to unstablek, takze se

Já teda používám woody, ale snad to, co poradím, bude fungovat. :-)

> nemam divit tomu, kdyz neco nefunguje uplne tak, jak by to fungovat melo, ale
> trapi me, ze si nemohu nejak nainstalovat cslatex nebot zaroven zavisi, tusim
> ze, na tetex-bin a zaroven je s nim konfliktni. Dale pri instalaci

Ten cslatex ale máte určitě z potato, že? V sidu totiž balík cslatex už
není a cslatex je přímov tetex-bin (proto tetex-bin konfliktí s cslatex).
Musíte ale spustit texconfig a povolit ho (implicitně není).

> xserver-svga nastala nejaka chyba ve fazi postinst (u jinych xserveru to
> bylo bezproblemove) a jeste nejde nejak spustit xf86setup ze starsich
> distribuci a v SID nova verze neni. Je misto toho neco jineho?

Nevím, proč nastala chyba, ale xserver-svga je xserver verze 3.
Nainstalujte si xserver-xfree86 (to je verze 4). místo xf86setup můžete
použít dpkg-reconfigure xserver-xfree86.

> 			S pozdravem Petr Kucera.

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Buying an operating system without source is like buying a self-assembly
Space Shuttle with no instructions."       -- Jeremy Allison