Jak se instaluje pach,Jakou verzi jadra pouzit na ext3,Kompilace jadra 2.5.5

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Duben 5 18:24:56 CEST 2002

On Fri, 5 Apr 2002 adam_1 na centrum.cz wrote:

>   Dobry den, stahl jsem si patch-2.5.6.gz z inetu rozbalil jsem ho
>   gzip-em a vysel mi ztoho jeden velkej soubor na kterej pokud
>   aplikuji tar tak hlasi ze to pomoci taru spojeno neni. Nikdy jsem
>   zadny patch neaplikoval tak si nevim rady.

Patche jsou soubory vygenerovane pomoci programu diff, a popisuji
presne zmeny, ktere se udaly mezi dvema verzemi.
Pokud si stahnete patch, musite vedet, oproti kteremu jadru byl
vygenerovan, abyste ho mohl aplikovat.

Na aplikaci patche slouzi program "patch", ktery projde soubor
vygenerovany diffem, ktery mu predhodite, a provede popsane zmeny do
Vasich souboru.

Jste si jisty, ze chcete pouzivat jadro rady 2.5? Jedna se o vyvojove
jadro, ktere v zadnem pripade neni z definice vhodne do jakehokoliv
ostreho provozu.

>   Druha otazka je ohledne jadra ktere by podporovalo ext3. Mam
>   distribuci SW ve ktere bylo jadro 2.2.19 nainstaloval jsem tam jadro
>   2.4.5 a nevim jestli toto jadro podporuje ext3 zadny patch jsem
>   neaplikoval.

2.4.5 samo o sobe ext3 nepodporuje, byl pridan do jadra pozdeji. Ruzna
jadra od sitributoru maji podporu ext3 v sobe, i kdyz v odpovidajicim
vanilla jadru nebyla (u redhatu je to tusim 2.4.9-neco).

>   Treti otazka je kompilace jadra jestli uz nekdo kompiloval jadro
>   2.5.5, protoze ho nejak nemohu zkompilovat hlasi to error u
>   kompilace modulu video.o a procedure vesainit(). Pokud zkompiluji
>   jadro bez vesa VGA tak vse jde az na to ze se musim na linux PC
>   hlasit pres ssh protoze graficka si ani netukne, nabehne lilo
>   potvrdim ze se ma nastartovat verze jadra 2.5.5 a zhasne se
>   obrazovka PC chrousta dal a po chvili se jiz mohu prihlasit pres
>   ssh. Pokousel jsem se vlozit i vse co se tice videa z vineho jadra
>   2.5.6 ale dopadlo to jeste hur. Pokud mi nekdo poradi co stim budu rad.

Viz vyse - jadro 2.5 je vyvojove. Pokud chcete delat pokusy, zkuste
2.5.7, pripadne 2.5.8-pre1, pripadne vetev Davea Jonese.

--
JiKos.