Jak se instaluje pach,Jakou verzi jadra pouzit na ext3,Kompilace jadra 2.5.5

adam_1 na centrum.cz adam_1 na centrum.cz
Pátek Duben 5 12:48:15 CEST 2002

Hello linux,

  Dobry den, stahl jsem si patch-2.5.6.gz z inetu rozbalil jsem ho
  gzip-em a vysel mi ztoho jeden velkej soubor na kterej pokud
  aplikuji tar tak hlasi ze to pomoci taru spojeno neni. Nikdy jsem
  zadny patch neaplikoval tak si nevim rady.

  Druha otazka je ohledne jadra ktere by podporovalo ext3. Mam
  distribuci SW ve ktere bylo jadro 2.2.19 nainstaloval jsem tam jadro
  2.4.5 a nevim jestli toto jadro podporuje ext3 zadny patch jsem
  neaplikoval.

  Treti otazka je kompilace jadra jestli uz nekdo kompiloval jadro
  2.5.5, protoze ho nejak nemohu zkompilovat hlasi to error u
  kompilace modulu video.o a procedure vesainit(). Pokud zkompiluji
  jadro bez vesa VGA tak vse jde az na to ze se musim na linux PC
  hlasit pres ssh protoze graficka si ani netukne, nabehne lilo
  potvrdim ze se ma nastartovat verze jadra 2.5.5 a zhasne se
  obrazovka PC chrousta dal a po chvili se jiz mohu prihlasit pres
  ssh. Pokousel jsem se vlozit i vse co se tice videa z vineho jadra
  2.5.6 ale dopadlo to jeste hur. Pokud mi nekdo poradi co stim budu rad.

  Za vse moc dekuji Adam

--
Best regards,
 adam                          mailto:adam_1 na centrum.cz