Jak se instaluje pach,Jakou verzi jadra pouzit na ext3,Kompilace jadra 2.5.5

Petr Kudrhalt petku na spi.cz
Sobota Duben 6 01:09:13 CEST 2002

> Hello linux,
>
>   Dobry den, stahl jsem si patch-2.5.6.gz z inetu rozbalil jsem ho
>   gzip-em a vysel mi ztoho jeden velkej soubor na kterej pokud
>   aplikuji tar tak hlasi ze to pomoci taru spojeno neni. Nikdy jsem
>   zadny patch neaplikoval tak si nevim rady.
===
to bych neriskoval a skocil na stabilni 2.4.18
ve vasem pripade to nepujde patchem ale kompletnim downloadem jadra
a to zkompilovat

>   Druha otazka je ohledne jadra ktere by podporovalo ext3. Mam
>   distribuci SW ve ktere bylo jadro 2.2.19 nainstaloval jsem tam jadro
>   2.4.5 a nevim jestli toto jadro podporuje ext3 zadny patch jsem
>   neaplikoval.
===
ext3 je "myslim" od 2.4.16, kde byla chyba takze 2.4.17 ale to rovnou teda
2.4.18:))

>   Treti otazka je kompilace jadra jestli uz nekdo kompiloval jadro
>   2.5.5, protoze ho nejak nemohu zkompilovat hlasi to error u
>   kompilace modulu video.o a procedure vesainit(). Pokud zkompiluji
>   jadro bez vesa VGA tak vse jde az na to ze se musim na linux PC
>   hlasit pres ssh protoze graficka si ani netukne, nabehne lilo
>   potvrdim ze se ma nastartovat verze jadra 2.5.5 a zhasne se
>   obrazovka PC chrousta dal a po chvili se jiz mohu prihlasit pres
>   ssh. Pokousel jsem se vlozit i vse co se tice videa z vineho jadra
>   2.5.6 ale dopadlo to jeste hur. Pokud mi nekdo poradi co stim budu rad.
===
tady to asi bude to same...
jdete na stabilni jadro...:)
a nepiste tak dlouhe subjecty;-)))