Jak se instaluje pach,Jakou verzi jadra pouzit na ext3,Kompilace jadra 2.5.5

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Pátek Duben 5 20:57:35 CEST 2002

adam_1 na centrum.cz wrote:
> Hello linux,
>
>   Dobry den, stahl jsem si patch-2.5.6.gz z inetu rozbalil jsem ho
>   gzip-em a vysel mi ztoho jeden velkej soubor na kterej pokud
>   aplikuji tar tak hlasi ze to pomoci taru spojeno neni. Nikdy jsem
>   zadny patch neaplikoval tak si nevim rady.
viz /usr/src/linux/README:

patch-2.5.6.gz musíte mít v /usr/src/  a následně stačí
gzip -cd patch-2.5.6.gz | patch -p0
a je to.

>   Druha otazka je ohledne jadra ktere by podporovalo ext3. Mam
>   distribuci SW ve ktere bylo jadro 2.2.19 nainstaloval jsem tam jadro
>   2.4.5 a nevim jestli toto jadro podporuje ext3 zadny patch jsem
>   neaplikoval.
mělo by to být jako volba při konfiguraci, jinak hledejte v .config řádek:
CONFIG_EXT3_FS=y

Doporučuji zkontrolovat verze modutils, pppd....
dle /usr/src/linux/Documentation/Changes

>   Treti otazka je kompilace jadra jestli uz nekdo kompiloval jadro
>   2.5.5, protoze ho nejak nemohu zkompilovat hlasi to error u
>   kompilace modulu video.o a procedure vesainit(). Pokud zkompiluji
>   jadro bez vesa VGA tak vse jde az na to ze se musim na linux PC
>   hlasit pres ssh protoze graficka si ani netukne, nabehne lilo
>   potvrdim ze se ma nastartovat verze jadra 2.5.5 a zhasne se
>   obrazovka PC chrousta dal a po chvili se jiz mohu prihlasit pres
>   ssh. Pokousel jsem se vlozit i vse co se tice videa z vineho jadra
>   2.5.6 ale dopadlo to jeste hur. Pokud mi nekdo poradi co stim budu rad.
Proč kompilujete vývojové jádro 2.5.x ?
zkuste 2.4.18

Jakou chybu to hlásí?
--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)