problemy s odesilanim e-mailu pomoci dial-up

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Sobota Duben 6 17:50:02 CEST 2002

> To me tesi, ze nejsem sam :) , ovsem na druhou stranu je
> trochu hloupe, ze neexistuje elegantnejsi zpusob reseni
> toho problemu :(

Existuje! Upgradeovat na KDE3.0.
Otestovano a tato chyba se tu nevyskytuje.

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU GPL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."