nekolik malych dotazku

Exghotic exghotic na email.cz
Neděle Duben 7 15:19:09 CEST 2002

Diky za pomoc, nakonec šlo jenom o jednoduchou řádku Use=false v souboru
./.kde2/share/config/kxkbrc
teď uš klávesnice switchuje ostošest "kde nekde"
poslední maličkost která mě trápí je, že při startu X se defaultně
nastavuje CZ a ja bych potřeboval US, nevíte někdo co kde přepsat?

muj XF86Config vypadá částečně takto:

Section "InputDevice"
  Driver        "keyboard"
  Identifier    "Keyboard[0]"
  Option        "Protocol"      "Standard"
  Option        "XkbLayout"     "cs_qwerty"
  Option        "XkbModel"      "pc102"
  Option        "XkbOptions"    "grp:shift_toggle"
  Option        "XkbRules"      "xfree86"
EndSection

Section "ServerLayout"
  Identifier    "Lfayout[all]"
  InputDevice   "Keyboard[0]"   "CoreKeyboard"
  InputDevice   "Mouse[1]"      "CorePointer"
  Option        "Clone"         "off"
  Option        "Xinerama"      "off"
  Screen        "Screen[0]"
EndSection