Problem s SSH tunelom

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 8 00:05:37 CEST 2002

> Pokusim pokecat s adminom, ale pre pripad ze by nesuhlasil neviete o
> nejakom forwarderi ktory nerobi pre kazdu connection novy proces ? Aby
> cely redirect bol len 1 proces. Na freshmeat.net som nieco nasiel, idem to
> poskusat, ale ak o niecom viete, dajte vediet. ;-)

Z hlavy nevim, ale na rootu jsem v nejakem dile security progz zahledl
odkaz na programek, ktery se primo stara o propojeni pocitacu ssh
tunelem. Nevim, jestli to resi vas problem, ale mohlo by vas to zajimat.

-- Honza Houstek