Vyřešeno: modversions.h - povinné zlo ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Neděle Duben 7 23:27:31 CEST 2002

Jak získat modversion.h v SuSE (7.2)

1) nainstalovat linux od nuly (včetně knacelářského balíku)
2) doinstalovat kernel-source = zdrojové kódy jádra (zbytek zdrojových kódů
jádra ta druhá cca 100MB položka není třeba, jen ta první)
3) z /boot/vmlinuz.config zkopírovat do /usr/src/~linux a přejmenovat na
.config
4) změnit v .config:
# CONFIG_MODVERSIONS is not set
na toto:
CONFIG_MODVERSIONS=y
5) v /usr/src/~linux spustit "make mrproper" a následně "make -i dep (make
dep)"
6) modversions.h se objeví někde v /usr/src/~linux/include/linux

Petr Novák