autoconf.h - kde ho získat ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Neděle Duben 7 23:36:34 CEST 2002

Ahoj,
tak se mi konečně podařilo získat modversions.h, ale naskytl se další
problém. Chybí mi "autoconf.h", který je volaný z config.h.

Pátral jsem všude možně po jádře i jeho dokumentaci, ale nic jsem tam
nenašel nebo nepochopil.

Poradí někdo prosím a vysvětlí, o co jde ?

(Co jsem jakžtakž pochopil, měl by to být nějaký ?modul? nebo něco takového,
co zajišťuje automatické překompilování modulu při přechodu ze starého jádra
na nové, jako při vlastní kompilaci nového jádra. Nicméně já se snažím
nainstalovat Alsu, aniž bych musel psát do Makefile -DMODVERSIONS
za -DEXPORT_SYMTAB, protože nevím, co to obojí znamená a nikde jsem se to
nedočetl.)

Našel jsem tohle, ale nic mi to neřeklo. Vysvětlí to někdo prosím česky ?
***
Set version information on all symbols for modules
CONFIG_MODVERSIONS
  Usually, modules have to be recompiled whenever you switch to a new
  kernel.  Saying Y here makes it possible, and safe, to use the
  same modules even after compiling a new kernel; this requires the
  program modprobe. All the software needed for module support is in
  the modutils package (check the file <file:Documentation/Changes>
  for location and latest version).  NOTE: if you say Y here but don't
  have the program genksyms (which is also contained in the above
  mentioned modutils package), then the building of your kernel will
  fail.  If you are going to use modules that are generated from
  non-kernel sources, you would benefit from this option.  Otherwise
  it's not that important.  So, N ought to be a safe bet.
***

Děkuji, Petr Novák.