csLaTeX (was: Divna zavislost balicku v Deb. SID)

Petr Kucera xkucera na informatics.muni.cz
Pondělí Duben 8 07:32:34 CEST 2002

> Ten cslatex ale máte určitě z potato, že? V sidu totiž balík cslatex už
> není a cslatex je přímov tetex-bin (proto tetex-bin konfliktí s cslatex).
> Musíte ale spustit texconfig a povolit ho (implicitně není).

Spustil jsem si ten texconfig a opravdu to tam bylo. Ale mam jeste jeden problem
s tim csLaTeXem, a to, ze mu schazi cslatex.fmt (csplain.fmt se vygeneroval).
Zkousel jsem jej dokopirovat rucne z nejake jine distribuce, ale to se mu moc
nelibilo. U POTATO tento postup fungoval.

	S pozdravem Petr Kucera.