Re: KDE rc 3.0 a čeština ? (a trošku KDE 2.x)

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Duben 8 08:31:39 CEST 2002

Dobrý den,

Dne 8. duben 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> správný postup bylo všechny označit a dát "Nainstalovat označené" zakazovat
> závislosti pokud dobře nevíte co děláte není to pravé a neleze se potom
> divit že něco nefunguje tak jak má.

Promiňte, že se do toho vkládám, ale zajímalo by mě, jak to
provedete. Mě se nikdy nic takto v KPackage nepodařilo nainstalovat.
Po označení více archivů a stisku tlačítka "Instalovat" se prostě
nic neděje.

Když už jsme u toho, KPackage nereaguje ani na instalaci balíčku
tar, tgz a src, ačkoli podle manuálu by to umět měl. Ale možná
je problém někde mezi židlí a klávesnicí...

Zdraví,

Oak

Reklama:
Poctenicko pro kazdy den: http://www.novinky.cz