KDE rc 3.0 a čeština ? (a trošku KDE 2.x)

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pondělí Duben 8 08:49:29 CEST 2002

Oak wrote:

> Dobrý den,

> Promiňte, že se do toho vkládám, ale zajímalo by mě, jak to
> provedete. Mě se nikdy nic takto v KPackage nepodařilo nainstalovat.
> Po označení více archivů a stisku tlačítka "Instalovat" se prostě
> nic neděje.
teď nevím zda si správně rozumíme. Je třeba použít tlačítko "Nainstalovat
označené" které se nachází pod výpisem balíčků. Tohle mi vždy fungovalo. Na
druhou stranu já kpackage již dost dlouho nepoužívám :O)))) ale pochybuji
že to co dříve fungovalo teď už ne.

> Když už jsme u toho, KPackage nereaguje ani na instalaci balíčku
> tar, tgz a src, ačkoli podle manuálu by to umět měl. Ale možná
> je problém někde mezi židlí a klávesnicí...

Tohle jsem nikdy nezkoušel.

Stefan