licq - v Options chybi Servers

Garfield 42734353 na seznam.cz
Pondělí Duben 8 09:01:04 CEST 2002

damned wrote:
 > dobry den,
 >
 > pri instalaci Red Hat 7.2 jsem si nainstaloval licq-1.0.3-7 z jejich
 > distribucniho CD.
 >
 > po spusteni licq v menu "Options", chybi v submenu "Network" moznost
 > zmenit server. jedine, co je videt je zhruba toto:
 >
 >  __Server settings___________
 > |_____________________________|
 >
 > ... tedy prazdny ramecek.
 >
 > taxem zkousel experimentovat s konfigurakem licq.conf a
 > licq_qt-gui.conf, ale marne.
 >
 > upgradnul jsem tedy licq na verzi licq-1.1.0-fr1_20020228, ale ta
> [...]

Ahoj,
ta starsi verze se dala oblbnout tak, ze se nastavilo mapovani portu na
server icq.mirabilis.com na port 4000 (dalsi jsou icq2.mirabilis.com a
icq3.mirabilis.com, cislo portu vzdy 4000), ale nepodporuje novy
protokol, takze to resim tak, ze misto proxy mam NAT a pouzivam stejnou
verzi jako vy.
Zkuste IP Masqueradu.
Zdravim

--
Man and machine: The neverending fight :)

Garfield The Cat
Tomas Lastovicka
ICQ 116950347
42734353 na seznam.cz