KDE rc 3.0 a čeština ? (a trošku KDE 2.x)

Martin Sanda martin.sanda na balustrada.cz
Pondělí Duben 8 15:58:59 CEST 2002

> Za prvé, u FTP verze SuSE 7.3 YaST2 nefunguje správně, tedy nelze
> mu určit jako zdroj instalace místo na disku (asi nějaká chyba).
> Funguje sice YaST původní, ale to zrovna není ono pro nás, co jsme
> rozmazlení těmi okny v KDE.
Já mám prouřívám (kromě konfigurace tisku, zvukovky, etc) YaST1 a jsem
spokojenej (zatim jsem nenarazil na problémy) :o)
Ale pomalej je, to je pravda, zvlášť, když instaluju něco z cd a on si načítá
informace o balíčcích, to je občas velká škola trpělivosti :o(
Ale trpělivost je taky hezká věc, ne? :o)

S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda
http://www.balustrada.cz