KDE rc 3.0 a čeština ? (a trošku KDE 2.x)

Ladislav Strojil Ladislav.Strojil na seznam.cz
Pondělí Duben 8 10:53:24 CEST 2002

n_petr na seznam.cz wrote:

> Tak jsem zkusil ze zvědavosti KDE rc 3.0. Stáhl jsem rpm balíky pro SuSE
> 7.2 (32 nebo 33), při instalaci pod KDE 2.0 v kpackage jsem musel zakázat
> u všech *.rpm závislosti a třicedvakrát to odklikat u každého balíku a
> naisntalovat.

To je spatny postup. :-)
Zkuste radeji instalovat vsechny balicky zaroven, zavislosti mezi nimi se
potom vyresi automaticky. Zbyvajici zavislosti neni dobre ignorovat.
Paklize jsou ty balicky alespon trochu inteligentne udelane, tak tam ty
zavislosti maji svoje opodstatneni. Vetsinou jejich ignorovani zpusobi, ze
neco nebude fungovat.

> Spustil jsem to "xinit /opt/share/KDE 3.0/startkde" (možná je v příkazu
> malá chybka, teď to nemohu vyzkoušet). KDE 3.0 naběhlo OK až na to, že se
> zasekl takový ten obrázek, kde blikají ikony, co právě KDE načítá. Jinak
> už vše běhalo (ne že bych to nějak moc zkoušel, ale za tu chvilku co jsem
> tam byl, se mi nic nezaseklo).
>
> ? Nevíte zda-li se dá už někde sehnat čeština do KDE 3.0 ?

Urcite, staci si treba z ftp.kde.org stahnout balicek pro kde-i18n-cs.

> Zkoušel jste už taky někdo KDE rc3.0, seknul se vám ten úvodní animovaný
> obrázek taky, případně netušíte jak to odstranit ?

To je chyba pri obnovovani session, zkuste docasne presunout ~/.kde adresar
a zkuste, jestli to bude fungovat OK. Jestli ano, zkuste jej vratit na
misto a presunout pryc jenom soubor ksmserverrc.

Zdravim,
Lada

--
Ladislav Strojil