Re: KDE rc 3.0 a čeština ? (a trošku KDE 2.x)

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Duben 8 08:27:33 CEST 2002

Dobrý den,

Dne 8. duben 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> (32 nebo 33), při instalaci pod KDE 2.0 v kpackage jsem musel zakázat u
> všech *.rpm závislosti a třicedvakrát to odklikat u každého balíku a
> naisntalovat.

Jo, instalace KDE 3.0 byla složitá - já jsem si vytvořil nejdříve
za pomocí KPackage a vypsání položek 'unsatisfied' složitý schéma,
ve kterým se asi 3 položky křížily a musely se nacpat s parametrem
'No Dependencies' nebo tak nějak.
Takže pokud jste to tam dal bez rozmyslu vše bez kontroly závis-
lostí, asi není nic štatně. Mě nešel jen nainstalovat nový kdepim,
který vyžadoval knihovnu, jež v distribuci KDE 3.0 vůbec není.

> takový ten obrázek, kde blikají ikony, co právě KDE načítá. Jinak už vše
> běhalo (ne že bych to nějak moc zkoušel, ale za tu chvilku co jsem tam byl,

Mě se nic neseklo - upgradoval jsem KDE 2.2.2 na 3.0 (cca před
4-mi týdny) v SuSE 7.3.

> se mi nic nezaseklo).
>
> ? Nevíte zda-li se dá už někde sehnat čeština do KDE 3.0 ?

Čeština do KDE 3.0? Já to mám česky! Pokud jste stáhl správný
balíky pro Vaše SuSE, zkuste si v Kontrolním centru zkontrolovat
nastavení lokalizace a jazyka.
Nový KDE 3.0 není o nic míň český než to dodávaný se SuSE 7.2
i SuSE 7.3.

> Zkoušel jste už taky někdo KDE rc3.0, seknul se vám ten úvodní animovaný
> obrázek taky, případně netušíte jak to odstranit ?
>
> Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;
>
> PS: Jak změním ikonu u té "Start" nabídky v panelové liště ? (mám tam omylem

Pravým tlačítkem myši na panelu vyvolejte jeho lokální nabídku
a v ní vyberte 'Nastavit'. V dialogovém okně nastavení panelu
budou různé záložky, vyhledejte tu týkající se nabídek, a tam
naleznete různá nastavení (dlaždice pod tlačítky, zvětšování
ikon,...). Teď si nejsem 100%-ně jistý, že se tam dá změnit
ikona nabídky SuSE. Pokud by to nešlo nijak udělat a ta ikona
Vám vadila (mě se líbí, :-), pak doporučuji přepsat ikonu
umístěnou círka v /opt/kde3/share/icons/hicolor/48x48/apps\
/suse.png ikonou nabídky KDE.

> SuSE [systém si ji tam dal sám] ikonu namísto toho ozubeného kolečka) ? Jo a

Samozřejmě. Ještě mě napadá, že se dá vypnout celý motiv SuSE
někde v základním nastavení KDE. Volba prostřednictvím
zaškrtávacího políčka.

> máte také v SuSE 7.2 některé nabídky v menu KDE 2.x anglické ? V SuSE 7.1

Pokud jste zvolil nabídku SuSE (a máte správně nastavenou lokali-
zaci, ap.), pak by vše mělo být český, a to i u SuSE 7.2, který
jsem měl taky.
Pokud jste si zvolil původní nabídku KDE, pak ta je v SuSE
anglická.
Ale stejně Vám doporučuji vytvořit si v panelu vlastní tématické
nabídky, jako "Multimédia", "Grafika", "Systém", "Správa",
"Dokumentace", atd. a do nich si ukládat patřičné zástupce.
Je zdlouhavý pokaždé se prokousávat tou složitou nabídkou s
několika desítkami programů, a na panelu není zas tolik místa
pro zástupce všech programů, jež používáte.

> bylo všechno česky a zde je to čeko-anglicky. Nastavoval jsem český jazyk,
> klávesnici a prostředí. Víc jsem nenašel, co nastavit.

Zdraví

Oak

Reklama:
E-mail zdarma na cely zivot: http://email.seznam.cz