ZIP IDE - hlaska bad superblock

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Duben 8 10:18:14 CEST 2002

Mam podobny problem a tipuju to na vadne medium.

# mount /mnt/zip/
mount: /dev/zip: superblok nelze přečíst

> 	Mimochodem, kdybyste na to /dev/hdd postvali /sbin/fdisk, nepovedel by
> partisny presne?

# fdisk /dev/hdc

/dev/hdc nelze otevřít

.. a jeste vypis z messages :

kernel: hdc: 98304kB, 96/64/32 CHS, 4096 kBps, 512 sector size, 2941 rpm
kernel: hdc: The drive reports both 100663296 and 0 bytes as its capacity

Jiny kus media je OK, jinou mechaniku (pod Wokny) nemam k dispozici.
BTW Slo by to medium nejak preformatovat pod linuxem (i pote, co hlasi tuto
zhovadilost) ?

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s