ZIP IDE - hlaska bad superblock

Jiří Kastner indy.j na seznam.cz
Pondělí Duben 8 18:49:46 CEST 2002

dne Mon, 8 Apr 2002 09:18:14 +0100
"Miroslav BENES" <mbenes na tenez.cz> napsal(a):

> # mount /mnt/zip/
> mount: /dev/zip: superblok nelze přečíst

no, ja jsem potreboval pretahnout neco z prace v praze do domazlic a
vzal jsem si na to cistou cerstve deflorovanou zipku a hlasilo mi to v
domazlicich (starsi jednotka) chybu (i ve woknech) a nebejt novejsi
mechaniky u kolegy, tak si neskrtnu, od te doby mi jeste jednou zborila
wokna a tak jsem se na to vykaslal (vzhledem ke stari - 5 let - bych to
u sebe v praci tipoval na vadnou jednotku, nevim, ale je fakt, ze
u kolegy to chodi, takze... bych bral v potaz i tuto moznost).
apropos, jaky to pritom vydava zvuky?
jk.