KDE3.0 a RH7.2 ????

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Duben 8 09:53:28 CEST 2002

Tokos Mario wrote:

>  Zdravim vsechny, a chtel bych se zeptat, jak mam postupovat pri
> instalaci KDE3.0 na RH7.2. Mam original rh7.2en ale nejde mi to
> naistalovat. Stale je tam hodne dependecies...
> Urcite to musi hlasit vsem to same, protoze jsem to naistaloval z CD
> kopletni  a  podle toho stroheho navodu z README z FTP no proste nejde
> naistalovat...
> Prosim pomozte!
>                      diky TOKOS MARIO,MTi

 Asi budete potrebovat i nektere novejsi balicky nez jsou v 7.2, tj.
nainstalovat je z RawHide(?).

 Pripadne by ste mohl zvazit pouzivani distribuce, ktera ma alespon minimalni
podporu KDE a neignoruje ho jako RH (coz, jestli se nepletu, je prakticky
kazda velka distribuce krome RH). Pro detaily viz.
http://www.kde.org/packagepolicy.html , hlavne ta cast nadepsana Red Hat.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli