KDE3.0 a RH7.2 ????

Pondělí Duben 8 11:18:27 CEST 2002

Lubos Lunak píše:

>  Asi budete potrebovat i nektere novejsi balicky nez jsou v 7.2, tj.
> nainstalovat je z RawHide(?).
	Nejjistější je nainstalovat poslední betu celé distribuce, např. na
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/beta/skipjack/en/os/i386/
a teprve pak případně upgradovat na novější balíčky kde z rawhide (3.0.0-4).
Struktura rozdělení na balíčky se dost změnila, ale když si dáte záležet,
podaří se vám přenést i balíčky čistě z rawhide (rpm -qa můžu poskytnout).

>  Pripadne by ste mohl zvazit pouzivani distribuce, ktera ma alespon minimalni
> podporu KDE a neignoruje ho jako RH (coz, jestli se nepletu, je prakticky
> kazda velka distribuce krome RH). Pro detaily viz.
> http://www.kde.org/packagepolicy.html , hlavne ta cast nadepsana Red Hat.
	Já sám jsem žádné problémy s novou verzí KDE v dostatečně updatované
verzi RH 7.2 neměl (ani nikdy dřív). V nové betě a jistě i v budoucí nové
ostré verzi se dají používat bez dalších úprav. Vy máte jenom zprávy z webu
nebo i nějaké vlastní zkušenosti? Nebo je teď Red Hat oblíbený terč?