stabilny rad (was Re: Jak se instaluje pach...)

Michal Kubecek mike na oksoftware.cz
Pondělí Duben 8 10:45:11 CEST 2002

On Sun, Apr 07, 2002 at 06:34:18PM +0000, uhlar na fantomas.sk wrote:

> imho ak nove veci funguju a prinasaju nejake vyrazne zlepsenia nie je dovod
> ich do stabilneho radu nedat.

To je právě ono, na některé chyby se přijde až poté, co nové věci
vyzkoušejí reální uživatelé ve vývojové řadě. Pokud je někdo opravdu
potřebuje, může zvážit použití vývojové řady. Sám jsem taky z tohoto
důvodu někdy od 1.3.60 používal všude vývojovou řadu místo stabilní
1.2 - bez některých věcí jsem se neobešel. To ale není důvod je
dávat do stabilní řady, právě proto existuje řada vývojová. Bývalo
dobrým zvykem, že do stabilní řady se nové featury nedávaly, a jsem
velmi nemile překvapen, že se od tohoto zvyku upustilo. Také se
AFAIK dříve nestávalo, že se ve stabilní řadě objevila verze, která
byla během několika dnů označena za nebezpečnou.

                                                      Michal Kubeček