stabilny rad (was Re: Jak se instaluje pach...)

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Duben 8 11:19:29 CEST 2002

"Michal Kubecek" <mike na oksoftware.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:20020408104511.B18292 na ns.nge.cz...

> [...]

Ale je - takuto vec zvlast v zaciatkoch vyvoj. radu testoval
radovo mensi pocet ludi a podstatne kratsi cas, ako pri standardnom
prechode medzi vyv. a stabilnym radom.

> To je právě ono, na některé chyby se přijde až poté, co nové věci
> vyzkoušejí reální uživatelé ve vývojové řadě. Pokud je někdo opravdu
> potřebuje, může zvážit použití vývojové řady.

No, na to je imho prilis skoro - momentalne je vyvojovy rad vo fazi
"kazdy tam strcil, na co uz rok cakal" a podla toho by som ocakaval
aj problemy.

Rozhodne by som to neradil niekomu, kto sa musi pytat ako
sa instaluje patch :-)

> Sám jsem taky z tohoto důvodu někdy od 1.3.60 používal všude
> vývojovou řadu místo stabilní

Ja zvyknem cas od casu skusit ked uz je feature stop a dat si
to jadro ako default ked uz je viac-menej code freeze.

Zdravi
--
                                              Stano