Paraelni ZIP drive a nemoznost zapisu

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Duben 8 10:13:39 CEST 2002

"David Hruska" <David.Hruska na orgasoft.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:a8rj2m$v5ule$1 na ID-104529.news.dfncis.de...

> Pripojil sem si k serveru s linuxem (suse 7.3) paraelni ZIP drive.
> Postupoval jsem dle napovedy,

Co takto napisat co ste _presne_ robili? Ako mame vediet, podla
akej napovedy ste postupovali?

> zip muzu primountovat, cist soubory ale z nejakeho duvodu
> nemuzu na zip zapisovat. Stale mi to pise ze system souboru
> je jen pro cteni, v cem muze byti problem?

- Suborovy system moze byt namontovany len pre citanie (to by
  clovek z tej hlasky nepovedal, co? :-)) Nemate niekde
  volbu "ro", resp. nerobite mount -r ?

- Media je mozne prepnut do read-only stavu a v tom pripade
  pristup nepovoli uz mechanika. V zivote som to neskusal, takze
  netusim, ako sa to potom sprava v Linuxe.

Zdravi
--
                                                Stano