Paraelni ZIP drive a nemoznost zapisu

David Hruska David.Hruska na orgasoft.cz
Pondělí Duben 8 10:59:27 CEST 2002

delal sem
modprobe ppa
fdisk -l /dev/sda
mount -t vfat /dev/sda4 /zip

media jsem nijak neprepinal
je ale fakt ze pred tim sem mel mechaniku pripojenou k win nt .. treb asi to
neco vymyslelo tam

"Stanislav Meduna" <stanom na etm.at> píse v diskusním príspevku
news:1018254106.785216 na newsmaster-04.atnet.at...