ako spravit ISO z cd

Brano Vislocky brano na zmail.sk
Pondělí Duben 8 11:41:56 CEST 2002

ahoj,

>chcel by som si z cdcka spravit jeho ISO subor. pouzivam
>dd if=/dev/cdrom of=subor.iso
>ale na konci mi to da input/ouput error. mam si mysliet, ze je to ok?
>
>napise mi nejake cisla, kolko recordov to skopirovalo... je to ok?

nooo, v poriadku to nie je. ked sa pozries na image ( cez /dev/cdrom ),
tak na zaciatku by mal byt retazec mkisofs ... aj s parametrami, ktore
boli pouzite pri vyrobe toho cd. takze potom mount /dev/cdrom; trosku
zmodifikuj ten retazec, napr. mkisofs -r -J /dev/drom >/tmp/cd.iso. Ja
som mal tiez taky isty problem, ked som palil cdrecord-om na linuxe
distribuciu
MDK. Takze zatial iso-images palim na win :(. Keby niekto tusil, v com
moze byt
problem, tak by ma to potesilo :)

Mam PLEXTOR PX-W2410A ( firmware version 1.02 ), MDK 8.2 a cdrecord
1.11a15. Toto
iste mi ale robilo aj na MDK 8.1. aj u zakaznika, kde mali RedHat 7.1 a
napalovacku
nejaku LG...

Brano