ako spravit ISO z cd

Pavel Předota marexcom na volny.cz
Pondělí Duben 8 20:02:18 CEST 2002

Dne po 8. duben 2002 11:41 jste napsal(a):
> ahoj,

> nooo, v poriadku to nie je. ked sa pozries na image ( cez /dev/cdrom ),
> tak na zaciatku by mal byt retazec mkisofs ... aj s parametrami, ktore
> boli pouzite pri vyrobe toho cd. takze potom mount /dev/cdrom; trosku
> zmodifikuj ten retazec, napr. mkisofs -r -J /dev/drom >/tmp/cd.iso. Ja
> som mal tiez taky isty problem, ked som palil cdrecord-om na linuxe
> distribuciu
> MDK. Takze zatial iso-images palim na win :(. Keby niekto tusil, v com
> moze byt
> problem, tak by ma to potesilo :)

> [...]

Take s tim mam stejnou zkusenost. Vyzkousel jsem CD-RW LIteON 24x,Sony
175,Teac524 a dalsi uz si nepamatuju :-] a ruzne verze kernelu 2.4.xx i
baliku cdrecord a vysledek je ten ze iso jde vypalit bez jakzchkoliv
chybovych hlasek,ale dd nebo md5sum ho neprecte do konce: input/ouput error.
Vzdy chybi  nekolik kB. Nepodarilo se mi zjistit zavislost.
Je to ale v miste kde nic neni(lead out asi? ,to nevim presne).
Byl bych rad kdyby to nekdo objasnil.
MDK 8.2

--
pavel