gnome-panel spousti jinak?

Pondělí Duben 8 16:03:58 CEST 2002

On 8 Apr 2002, Petr Stehlik wrote:

> mam GNOME (1.4 - Debian Sid) a kdyz z menu panelu pustim tkCVS (7.03),
> tak pak po double clicku na textovy soubor v nem se sice spusti Elvis
> (2.1_4), ale neotevre sve okno - misto toho zustane vytuhly nekde v
> pozadi a zere 100% casu.

Napadaji mne dve principialni moznosti, proc se tak deje:
1. z panelu je spusten bez ridiciho terminalu (nektere programy to spatne
   snaseji), pripade s ridicim terminalem, ktery se mu z nejakeho duvodu
   nelibi,
2. neco se mu nelibi na environmentu, ktery ma nastaveny v pripade,
   ze je spusteny z panelu.

Zkusil bych Elvis spustit *primo* z panelu, nikoli pres tkCVS.