gnome-panel spousti jinak?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Duben 8 19:07:12 CEST 2002

On Mon, 2002-04-08 at 16:03, Pavel Kankovsky wrote:

> Napadaji mne dve principialni moznosti, proc se tak deje:
> 1. z panelu je spusten bez ridiciho terminalu (nektere programy to spatne
>    snaseji), pripade s ridicim terminalem, ktery se mu z nejakeho duvodu
>    nelibi,

> Zkusil bych Elvis spustit *primo* z panelu, nikoli pres tkCVS.

byl to dobry tip, diky. Standardne Debian spusti elvise ze start menu s
parametrem "-G x11" (=nastartuj X11 verzi GUI), takze jsem to se stejnym
parametrem pridal i do panelu a startoval korektne (velke X11 okno).

Nevahal jsem a pridal jsem stejny parametr i do .tkcvs (set editor
"elvis -G x11") a co se nestalo - editor se ted sice spusti, ale
navzdory -G parametru jen jeho textova podoba v okne gnome-terminalu.
Nevim, co si z toho mam vzit za ponauceni, ale jsem rad, ze muzu
editovat soubory aspon v termcap GUI.

Petr