Konqueror - ikony pro akce, detaily

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Duben 8 16:08:09 CEST 2002

Dobrý den,

pár dotazů:

U některých akcí Konqueroru nejsou ikony, např. 'Záložky',
'Profil pohledu' apod. (jsou to akce, které v toolbaru
standartně nejsou). Už jsem pochopil, že GUI úpravu (při-
řazení) ikon akcím neumožňuje, a tak bych se rád dotázal,
zda to někdo umí třeba pomocí konfiguračních souborů, např.:
vytvoření ikony -> uložení do .../hicolor/48x48/actions/ ->
-> přiřazení akci v konfiguračním souboru.

Dále jsem si skryl tlačítko 'Vymazat' v liště 'Umístění'
a teď, když jsem zjistil, že kopírování cesty je dobrá
věc mi tam chybí, avšak GUI nedovoluje (?) ho zpět do
nástrojové lišty vrátit. Víte co s tím?

Zdraví

Oak

Reklama: