Konqueror - ikony pro akce, detaily

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Duben 8 17:30:44 CEST 2002

Oak wrote:

> Dobrý den,
>
> pár dotazů:
>
> U některých akcí Konqueroru nejsou ikony, např. 'Záložky',
> 'Profil pohledu' apod. (jsou to akce, které v toolbaru
> standartně nejsou). Už jsem pochopil, že GUI úpravu (při-
> řazení) ikon akcím neumožňuje, a tak bych se rád dotázal,
> zda to někdo umí třeba pomocí konfiguračních souborů, např.:
> vytvoření ikony -> uložení do .../hicolor/48x48/actions/ ->
> -> přiřazení akci v konfiguračním souboru.

 Melo by stacit do tech adresaru dat ikony prislusne velikosti a pojmenovane
stejne jako akce (viz. nize). Pokud to nebude fungovat -> bugreport/wishlist.

> Dále jsem si skryl tlačítko 'Vymazat' v liště 'Umístění'
> a teď, když jsem zjistil, že kopírování cesty je dobrá
> věc mi tam chybí, avšak GUI nedovoluje (?) ho zpět do
> nástrojové lišty vrátit. Víte co s tím?

 Videl bych to na http://bugs.kde.org . Jinak takovehle veci jsou v souboru
$KDEHOME/share/apps/<app>/<app>rc . Lokalni verzi by melo stacit smazat a
pouzije se globalni, nebo muzete zkusit ten XML soubor editovat. Stejne tak
se z nej daji zjisti nazvy akci pro ty ikony vyse.

 BTW, pro to tlacitko je jeste lepsi si priradit klavesovou zkratku, clovek
ji pak jen zmackne a muze rovnou psat nove URL bez jezdeni mysi, mazani
stareho URL a podobnych veci.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli