KDE3.0 a RH7.2 ????

Milos m.sifalda na pod.cvut.cz
Úterý Duben 9 00:51:34 CEST 2002

>  Asi budete potrebovat i nektere novejsi balicky nez jsou v 7.2, tj.
> nainstalovat je z RawHide(?).
>
>  Pripadne by ste mohl zvazit pouzivani distribuce, ktera ma alespon
>  minimalni
> podporu KDE a neignoruje ho jako RH (coz, jestli se nepletu, je prakticky
> kazda velka distribuce krome RH). Pro detaily viz.
> http://www.kde.org/packagepolicy.html , hlavne ta cast nadepsana Red Hat.
>

>  Lubos Lunak

No, osobne pouzivam jeste RH7.0, samozrejme aktualizovanou a zadne problemy
pri upgradu KDE nebyly, u kterych by se dalo rict, ze jsou zavisle na
distrib..

Ten clanek (Package Policy) jsem cetl, a rozumel jsem tomu tak, ze proste u
RH nedavaji dostatek prostredku na vyvoj KDE, a ze nedelaji spec. build pro
kazdou verzi distribuce zvlast a ze je neni vydana od RH kazda beta na KDE,
fajn vice podporujou GNOM, ale napr. verze ktera je z rawhide lze
nainstalovat do cele 7.x rady, tak zas moc nechapu proc by mely delat ty
baliky pro 7.0,7.1,7.2, coz bych osobne povazoval za pozitivni nez za
negativni vlastnost.

Milos