KDE3.0 a RH7.2 ????

Úterý Duben 9 01:43:21 CEST 2002

On Tue, 9 Apr 2002, Milos wrote:

> Ten clanek (Package Policy) jsem cetl, a rozumel jsem tomu tak, ze
> proste u RH nedavaji dostatek prostredku na vyvoj KDE, a ze nedelaji
> spec. build pro kazdou verzi distribuce zvlast a ze je neni vydana od RH
> kazda beta na KDE, fajn vice podporujou GNOM, ale napr. verze ktera je z
> rawhide lze nainstalovat do cele 7.x rady, tak zas moc nechapu proc by
> mely delat ty baliky pro 7.0,7.1,7.2, coz bych osobne povazoval za
> pozitivni nez za negativni vlastnost.

Je to zalezitost moznych nakladu. Nelze prekrocit rozpocet kvuli necemu,
co nema prioritu. Je lepsi plait vyvojarum za to, co prinasi vyrazny
efekt. Az bude spolecnost RH hluboce v cernych cislech, bude si mozna moci
dovolit takovy luxus (tj. distribuovat noe balicky pro X starych verzi),
ale ja bych stejne radeji, kdyby zaplatili z usetrenych penez treba dalsi
lidi pro GCC team nebo jakoukoliv dalsi komponentu distribuce.

Takze se musite spokojit s balicky, ktere funguji, ale jejich instalace
neni doladena do poslednich detailu. Nebo si pockat na novou verzi
distribuce.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz