Vyřešeno: autoconf.h - kde ho získat ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Duben 9 07:36:16 CEST 2002

Už jsem na to přišel :o)

1) Po spuštění např. "make -i xconfig" se musí odmáčknout save & exit; OK

2) Pak stačí zadat "make -i dep" a vytvoří se v ~include/linux autoconf.h za
předpokladu, že máte již vytvořený modversions.h ! ... jinak se musí v
xconfigu 1) změnit druhá položka (Loadable module support - Set version
information on all module symbols) >>> CONFIG_MODVERSIONS na YES

- to se už skoro podobá kompilaci jádra ;-), sice se to nedoporučuje, ale
jak jinak, že...

Petr Novák

PS: Co znamená "-DEXPORT_SYMTAB" ???