Squid a local stranky

Andrej Moravčík moravcik na pal-inalfa.sk
Úterý Duben 9 08:03:00 CEST 2002

Tue, 9 Apr 2002 Vladislav Vecerek napisal:

> Zdravim mam tu jeden dotaz...pro mnohe zvas asi trivialni ale ja nevim
> co stim :)
>
> kdyz lezu prez proxy (Squid) na domovske stranky umistnene na serveru
> jak na venkovnim tak vnitrnim IP tak z vnitrni site 192.168.1.0 my tyhle
> stranky taha tez squid prez proxy a je to omezeno rychlosti internetu
> nevim proc to netaha rovnou z ty privatni adresy.. da se to nekde v
> squitu
> nastavit aby urcite tahal rovnou po z utcity IP a ne prez internet
> zvenku?? dik za odpoved
>
> V.Vecerek

V kazdom rozumnejsom browseri sa da nastavit pre ktore ktore URL sa nema
pouzit prednastaveny proxy server.

Mozilla/Netscape Edit-Preferancies-Advanced-Proxies-No proxy for
IE Tools-Internet Options-Connections-LAN settings-Advanced-Exceptions

Pekny den

p.s. zalamujte riadky ;-)
--
Andrej Moravcik