Squid a local stranky

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Úterý Duben 9 08:18:06 CEST 2002

> Zdravim mam tu jeden dotaz...pro mnohe zvas asi trivialni ale ja nevim co
stim :)

> kdyz lezu prez proxy (Squid) na domovske stranky umistnene na serveru jak
na venkovnim tak vnitrnim IP tak z vnitrni site 192.168.1.0 my tyhle stranky
taha tez squid prez proxy a je to omezeno

zdravim,
ja si myslim, ze je to vecou nastavenia klienta,
napr. v ie je to v nastroje-moznosti siete-pripojenie-nastavenie LAN-obist
proxy.
problem moze by ale v tom, ze vam to tak nepojde, ked mate
na paketovom filtri zakazany priamy pristup na port 80.

S pozdravom

---
Mgr. Radoslav Findrik
SLOVAGROTRANS a.s., o.c.p.
spravca na tir.sk, 0905 691 539
fax: +421 45 673 5261

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa. !POZOR!